E-TEN glofiish X650 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de E-TEN glofiish X650 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Quatro 27-06-2008
Geschreven voor: E-TEN glofiish X650 zwart

ik heb dit toestel nu een tijdje in bezit en ben onder de indruk van de mogelijkheden. De gps ontvanger werkt voortreffelijk, e-mail mogelijkheden zijn uitstekend en de camera is voldoende. Minpunten zijn het geluid en nog veel belangrijker het vastlopen van de telefoonmodule. Ik moet elke dag het toestel een keer resetten omdat ik niet meer kan bellen.. toch een fitaal onderdeel van een telefoon.

Wilem 22-03-2008
Geschreven voor: E-TEN glofiish X650 zwart

Sinds 2 dagen in bezit en volgens mij bestaat er geen beter toestel als dit. Geen kleine toetsen meer maar een overzichtelijk display met de telefoontoetsen. Ideaal voor de mensen met slechte ogen of dikke vingers. Lopend navigeren door de stad, geen probleem. Fantastisch ding.